Umístění: Jižní Morava Ekonomika Vodafone přeruší dobíjení předplacených karet přes terminály Sazky

Vodafone přeruší dobíjení předplacených karet přes terminály Sazky

Praha, 18. března 2011 (MEDIAFAX) - Mobilní operátor Vodafone dočasně přeruší od půlnoci z pátku na sobotu dobíjení předplacených karet přes terminály společnosti Sazka. Operátor o tom informoval v pátek.

Kredit

Důvodem je podle operátora deklarovaná neschopnost Sazky plnit její závazky související s dobíjením karet přes terminály Sazky. Sazka má navíc Vodafonu dlužit desítky milionů korun. Podle Vodafonu toto opatření nebude mít žádný vliv na počet míst, kde si zákazníci Vodafonu mohou kredit dobíjet.

Jak firma upozorňuje, ve všech místech, kde jsou terminály Sazky, mají nebo v nejbližších dnech budou mít zákazníci Vodafonu možnost koupit si dobíjecí kupon a kredit si okamžitě dobít. Míst, kde si zákazníci Vodafonu mohou kredit dobít, je v České republice přes 20 tisíc. Kromě toho si zákazníci mohou dobíjet kredit přes internet.

"Vodafone společnost Sazka o rozhodnutí dočasně přerušit dobíjení přes její terminály písemně informoval zároveň s tím, že je připraven v plném rozsahu obnovit spolupráci poté, kdy bude Vodafonu poskytnuto dostatečné zajištění splnění platebních povinností Sazky vůči Vodafonu," prohlásil mluvčí operátora Miroslav Čepický.

Zákazníci Vodafonu mají nyní stále několik možností, jak si kredit v telefonu dobít. Buď mohou využit bankomaty České spořitelny, ČSOB/Poštovní spořitelny, Komerční banky, Euronetu, Oberbanky, Volksbanky, a CitiBanky, nebo prostřednictvím internetového bankovnictví České spořitelny, ČSOB, Poštovní spořitelny, Komerční banky, GE Money bank a Unicredit bank. Kredit lze také dobít ve více než 140 značkových a franšízových prodejnách Vodafone, na pokladnách obchodních řetězců Globus, Rossman, Electro World, Billa, prostřednictvím dobíjecích kuponů, které jsou v prodeji na více než 15 tisících prodejních místech po celé České republice (například trafiky, pobočky České pošty, obchodní řetězce či drobní obchodníci). Poslední možnost mají klienti přes Samoobsluhu Vodafone.

Libor Popela, Filip Sušanka

Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle Buzz Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript