Recepci denně využije 80 lidí. Její pracovníci hlídají změny ordinačních hodin lékařů, vyhledávají spoje hromadné dopravy, informují návštěvy o tom, kde leží pacienti a také pomáhají příbuzným s vyřízením záležitostí v případě úmrtí člena rodiny.
"K častým požadavkům patří také dotazy týkající se placení poplatků v ordinacích," uvedl Verner s tím, že na základě podnětů pacientů chystá nemocnice na kupóny automat. "Lidé nebudou muset řešit poplatky s lékaři a bude to pohodlnější pro obě strany," vysvětlil.
Služba na recepci pomáhá návštěvníkům s orientací po nemocnici. "Když je někdo nemocný a musí po budově hledat správné dveře, klidu mu to nepřidá. Díky nové službě jsme to odbourali," dodal ředitel. Recepce funguje od pondělí do pátku od 7. do 12. hodiny a odpoledne od 12.30 do 15.30.